Het is momenteel niet mogelijk om online te bestellen. Onze excuses voor het ongemak.

Bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Halal Vlees Express gaat heel eenvoudig. Via de volgende stappen is eenvoudig te zien hoe u een bestelling kunt plaatsen.

  • Kies het product dat u wilt bestellen.
  • Kies de hoeveelheid dat u wilt bestellen.
  • Voeg het product toe aan uw winkelwagen, besteed minimaal €50,00 en klik op afrekenen.
  • Vul uw gegevens in of log in met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Indien gewenst kunt u eenmalig een account aanmaken (uw gegevens worden dan opgeslagen in ons systeem zodat u de volgende keer sneller een bestelling kunt plaatsen).
  • Ga akkoord met onze algemene voorwaarden.
  • Klik op ‘Plaats bestelling’.
  • U wordt nu doorgeleid naar de betaalpagina van uw bank om uw bestelling te betalen.

Nadat een bestelling bij ons geplaats is krijgt u van ons een orderbevestiging per mail met een overzicht van uw bestelling. Dit is tevens uw factuur.

Wanneer uw bestelling met PostNL verzonden wordt, ontvangt u van ons per mail een verzendbevestiging met Track & Trace code. Hiermee kunt u het dagdeel van de bezorging inzien. Voor de bestellingen die we zelf leveren ontvangt u op de dag van bezorging een SMS-bericht met tijdsindicatie over de leverig van uw pakket.

Bestelstatus bekijken

Wilt u op de hoogte blijven van de status van uw bestelling? Log dan in met u bestaande account of maak een nieuwe account aan en klik op `Mijn Bestellingen’ . Hier kunt u tevens al uw voorgaande bestellingen terugzien.

Bestelling annuleren

Het is mogelijk een bestelling te annuleren tot het moment dat deze door ons in verwerking is genomen. Wij zullen dan het orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening. Neem tijdig contact met ons op om een bestelling te annuleren.

Product niet op voorraad

Wij streven ernaar alle producten op voorraad te hebben. Wanneer een product niet uit voorraad leverbaar is, wordt deze tijdelijk uit ons assortiment gehaald en is deze niet zichtbaar op de website. Indien u een product heeft besteld en achteraf blijkt het product niet meer voorradig te zijn, wordt u hiervan 1 dag voor verzending per mail op de hoogte gesteld. In dit geval kunnen er drie situaties ontstaan: de bestelling wordt geannuleerd en de betaling gerestitueerd, de bestelling wordt deels geannuleerd en de waarde van de ontbrekende producten gerestitueerd of de bestelling wordt compleet op een later moment naar u verstuurd. Een eventuele terugbetaling wordt binnen 14 dagen op uw bankrekening gerealiseerd.

Herroepingsrecht

Er geldt geen herroepingsrecht voor de producten die wij aanbieden, omdat het bederfelijke waar betreft. De wettelijke uitzondering is dat er geen herroepingsrecht geldt voor de producten die binnen de termijn van 14 dagen kunnen bederven.